کاکادوها یک خانواده ی بسیار زیبا از طوطی سانان می باشند که دارای کاکل هایی به رنگ های مختلف هستند و اغلب نیز با استفاده از رنگ کاکل و رنگ بدن از یکدیگر قابل تشخیص می باشند ،هم چنین در این خانواده از طوطی ها تفاوت ابعاد جثه ای نیز مشاهده می گردد به طوری که طول بدن کاکادو ها می تواند از ۳۰ سانتی متر تا ۷۰ سانتی متر باشد . محبوبیت کاکادوها به حدی بالاست که از گذشته های دور به عنوان حیوان خانگی مطرح بودند. در میان این خانواده کاکادو سفید کاکل زرد بزرگ به علت هوش بالا و خلق و خوی شاد و فعالی که داردبه عنوان یکی از محبوب ترین طوطی های خانگی شناخته شده است .

فروش کاکادو سفید کاکل زرد بزرگ

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاکادو سفید کاکل زرد بزرگ و سایز درشت می باشد که اغلب طرفداران بسیاری دارد ، این کاکادو دنیای پرندگان یک کاکادو با پرهایی صاف و تمیز می باشد و کاملا رام و دستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و با اطرافیانش رفتاری کاملا دوستانه دارد. هم چنین قابل ذکر است که این کاکادو سفید کاکل زرد بزرگ در حال حاضر ۳ ساله می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو سفید کاکل زرد بزرگ و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>