آرا سخنگو

آرا سخنگو یا ماکائو یک نوع بسیار زیبا از طوطی سانان می باشد که دارای جثه ای نسبتا بزرگ در میان انواع طوطی ها می باشد. آرا پرنده ای کاملا اجتماعی با رفتاری گرم و صمیمی با صاحب خود می باشد و ارتباط ویژه ای با صاحب اصلی اش برقرار می کند و باید گفت که یکی از دلایل محبوبیت آرا سخنگو به عنوان یک پرنده ی خانگی داشتن پرهایی بسیار زیبا با رنگ هایی کاملا جذاب و گیرا می باشد. در نگهداری آرا باید به نوع قفس ، ابعاد قفس و تغذیه ی آن بسیار توجه کنید چرا که آرا سخنگو به دلیل داشتن جثه ای بزرگ نیاز به قفسی بزرگ تر از سایر طوطی سانان دارد .
یک آرا سخنگو در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این آرا سخنگو کاملا رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری بسیار گرم و صمیمی با اطرافیانش دارد و به گفتگو با افراد می پردازد. آرا سخنگو دنیای پرندگان به نام عسل ۳ ساله می باشد و توانایی بیان حدود ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد . از کلماتی که عسل تلفظ می کند می توان به : سلام ، برو بالا ، بیا پایین ، سر بده ، ناز بده و … اشاره کرد. باید گفت که این آرا سخنگو پرهایی با رنگ آبی بسیار زیبایی دارد و در سلامت کامل به سر می برد.

آرا سخنگو

آرا سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید آرا سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

6 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. کیان می‌گه:

    سلام
    هادی خان قیمت رو نگفتی ؟؟

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    باید به صورت تکی نگهداری شود

  4. محمد می‌گه:

    این جوجه هارا باید جفت نگهداری شود یا انفرادی؟

  5. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    در حال حاضر ندارم

  6. محمد می‌گه:

    سلام.بچه ماکائو دارید اگر دارید قیمتش چنده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>