زمانیکه در بسته های خشک را باز می کنید و حشرات بسیار ریزی داخل آن می بینید هیجان زده می شوین این حشرات داخل بسته شما لانه سازی کرده و تخم ریخته ان و شما قادر به دیدن تخمها نیستین با دیدن حشرات ریز پی به نامرغوب و خطرناک بودن محصول خریداری شده می برین انواع باگ هایی که داخل مواد بسته بندی شده زندگی می کنند عبارتند از :

سوسک آردی:

سوسک آردی در ۲ گونه وجود دارد سوسک گردی عادی و سوسک گردی قرمز. این حشرات از رایجترین حشرات ریز در داخل مواد غذایی هستن هرگز در بسته ها را باز نگذارین زیرا با ورود این سوسک تخم گذاری و زیاد شدن شروع می شود و بسته به شدت آلوده می شود.

شپش های گندم:

شپش های گندمی در محصولات گندم دار که بهداشت به خوبی رعایت نشده به وفور یافت می شون.دیدن این شپش با چشم راحت نیست اگر شاهد فرسایش و خراب شدن قسمت بیرونی محصول گندمی و یا خود گندم بودین یعنی شپش به داخل ماده غذایی نفوذ کرده است.

شپش ها داخل گندم تخم ریزی می کنند .

سوسک گندم:

شبیه سوسک های آردی هستن و لی به مراتب خطرناک تر می باشند و با چشم به خوبی قابل دیدن نیستن به خصوص تا زمانیکه بسته بندی وجود داشته باشد. ممکن است هر بسته تازه خریداری شده که جنس نامرغوبی دارد و از جای نامطمئن خریداری شده در حال حاضر حاوی سوسک گندم باشد.

بید هندی :

تشخیص بید هندی نسبتا راحت می باشد وجود این حشره باعث به هم چسبیدگی گندم ها , دان و تخمه ها می شود.

با ندانستن دلیل چسبیدگی مواد غذایی و استفاده از آنها مشکلات جدی به بار می آید.اگر شاهد این اتفاق بودین بسته غذایی را به بیرون از خانه بیندازین زیرا کلیه این حشرات می توانن از سطل آشغال بیرون آمده و باز به سایر مواد غذایی نفوذ کنند.

ترجمه:بابک آژیده

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>