آموزش سوت زدن به طوطی

آموزش سوت زدن به طوطی

 

بسیاری از گونه های طوطی سانان توانایی تقلید صدای انسان و سایر صداها را دارند. رمز آموزش سوت زدن به طوطی، تکرار است ولی به یاد داشته باشید سوت زدن برای طوطی ها کار راحتی است. بنابراین قبل از آموزش باید بدانید اگر طوطی شما جزء بهترین سخنگوها نیست ، به سوت زدن تمایل بیشتری نشان خواهد داد ولی این امر در طوطی هایی که سخنگوی بهتری هستند زیاد صادق نیست.

 

۱- اگر طوطی شما اهلی نیست و نمی توانید او را از قفس بیرون بیاورید ، اسباب بازی یا وسایلی که تمرکزاو را بر هم می زنند را از قفس خارج کنید و اگر طوطی اهلی است او را از قفس بیرون آورده و به اتاق آرام و بی سر و صدایی منتقل کنید.

 

۲- سوتی را که می خواهید پرنده یاد بگیرد را تکرار کنید. سوتی را انتخاب کنید که خودتان کاملا بر آن تسلط دارید و هر بار با یک تن متفاوت نمی زنید چون باعث گیج شدن طوطی خواهید شد.

 

۳- به واکنشی که طوطی انجام می دهد توجه کنید. این واکنش ها می تواند پایین آوردن سر ، پف دادن پرهای گردن و یا باز و بسته کردن نوک باشد.

 

۴-یکبار سوت بزنید و بعد فرصت بدهید تا طوطی آن را تکرار کند و دوباره سوت بزنید اگر برای سوت زدن تلاش کرد با الفاظ تشویقی تشویقش کنید ، مثلا آفرین پسر خوب و تن صدایتان خوشحال و ملایم باشد.

 

۵-تکرار تمرین سوت زدن باید ۲ بار در روز باشد تا طوطی بتواند سوت شما را تقلید کند.

ترجمه:سپیده

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>