اطلاعاتی در مورد طوطی اکلکتوس

اطلاعاتی در مورد طوطی اکلکتوس

اطلاعاتی در مورد طوطی اکلکتوس

طوطی اکلکتوس یک طوطی رنگارنگ است که به راحتی رام می گردد و یک پرنده ی کاملا اجتماعی می باشد . این پرندگان بسیار سرگرم کننده هستند ،  طوطی اکلکتوس بومی استرالیا ، گینه نو ، جزایر شرق اندونزی می باشند که دارای جثه ای نسبتا بزرگ است که تا ۱۵ اینچ نیز طولشان می رسد. طوطی اکلکتوس دارای دو شکل جنسی می باشد  که در ظاهر دارای تفاوت هایی در سر و رنگ بدن می باشد و دارای پرهایی با رنگ روشن و براق می باشد و جزء طوطی های پر زرق و برق می باشد.

اطلاعاتی در مورد طوطی اکلکتوس

پرهای طوطی اکلکتوس بسیار شبیه به مو می باشد و هنگام لمس آنها احساس دست زدن به کت ابریشمی به شما دست می دهد. رنگ آمیزی جالب بدنش شبیه به رنگین کمان است و یک طوطی بسیار پر جنب و جوش می باشد.

نرها به رنگ سبز روشن می باشند و منقار شاخی رنگ دارند ، ماده ها به رنگ آبی هستند و دارای منقار سیاه می باشد ،  با توجه به تنوع گونه بسیار شایع گردیده که البته به عنوان یک تهدید برای نژادهای خالص به نظر می رسد. با توجه به اینکه طوطی اکلکتوس یک طوطی بازیگوش است داشتن اسباب بازی ضروری است و نیاز به تعامل زیاد با صاحبانش دارد.

 

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>