ایا استفاده کردن از ایینه بعنوان اسباب بازی برای کاسکو مناسب است؟!

ائینه برای طوطی عملی نادرست است

بعضی از صاحبان طوطی ها از ایینه استفاده می کنند . یعنی یک ایینه جلوی طوطی خود می گذارند که طوطی با ان سرگرم شود این اشتباه بزرگی است چون طوطی شما از هر نوعی که باشد معتاد ایینه خواهد شد و دیگر جدایی برایش از ایینه امکانپذیر نخواهد بود .طوطی تصویر خود در ایینه را همدم و جفت خود تلقی می کند.تا جایی که انقدر به ایینه دل بسته می شود که گاها حتی علاقه ای به صاحب خود نشان نمی دهد و اگر بخواهید ایینه را از جلویش بردارید پس از مدتی طوطی کاملا افسرده شده و به خود اسیب های جدی می زند. مثلا مبتلا به بیماری پرکنی می شود.

به هیچ عنوان ایینه را به طوطی نشان ندهید.

توضیحات علمی:
خطر واقعی و جدی وابستگی عاطفی پرنده با آینه نیست بلکه خطر اصلی کم آبی و به هم خوردن تعادل اسید-باز است.در واقع پرنده ها بوسیله بالا آوردن غذای خورده شده و استفراغ به یکدیگر ابراز علاقه و در واقع عشق بازی می کنند.پرنده ای که با آینه مواجه می شود آن را جفت خود به حساب می آورد و شروع به عشق بازی می کند ولی چون جفت او فقط یک آینه است عشق بازی در همان مرحله اول متوقف می شود و پرنده مدام حالت استفراغ به خود می گیرد و طبیعتا دچار کم آبی و عدم تعادل اسید-باز می شود.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    از اینکه شما سایت مارو انتخاب کردید کمال تشکر را دارم

  2. amirsalar می‌گه:

    salam
    kamelan doroste b hich onvan nabayad az ayeneh baraye kasko estefade kard

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>