تاریخچه نگهداری از مرغ عشق یا طوطی برزیلی

مرغ عشق دومین طوطی کوچک در دنیا می باشد نگهداری مرغ عشق در اسارت بعنوان پت سابقه طولانی مانند سایر اقوام طوطی سانش ندارد با اینحال تعداد زیادی از مردم اظهار علاقه برای نگهداری از این طوطی بعنوان پت کرده اند.

مرغ عشق می توان بصورت تکی , جفت و یا گروهی نگهداری شود.

سرزمین مرغ عشق استرالیاست جایی که ۹گونه مرغ عشق یافت می شود. در حال حاضر در اثر جهش های ژنتیکی به این تعداد گونه اضافه شده است.

صادر کردن این پرندگان از قرن ۱۷ آغاز شد.
نام بسیاری از گونه های مرغ عشق توسط صادر کنندگان که اطلاعات را درباره آنها طبقه بندی می کردن ثبت شده مثلا مرغ عشق فیشر به این علت به این نام گذاشته شده که توسط صادر کننده به اسم دکتر چی ای فیشار صادر شده است.

زمانی که مرغ عشق تبدیل به حیوان خانگی محبوب شد پرورش دهندگان تلاش بیشتری برای پرورش این طوطی کردن.
پرروش مرغ عشق برای پرورش دهندگان امری راحت بود و با موفقیت خوبی همراه بوده است.

هزینه مرغ عشق از ۵۰ دلار تا ۲۵۰ دلار بسته به جهش رنگی متغیر است.

ترجمه:سپیده

توجه : کلیه مطالب و مقاله های این سایت متعلق به وب سایت رسمی طوطی سانان (www.parrot.ir)  و پارسی پت و زیر مجموعه شرکت شبکه ارتباطات کامپوتری ایران (AKA Networks) است.کپی برداری بدون ذکر منبع و نام صریح و لینک شده وب سایت www.parrot.ir و نام نویسنده مقاله مصداق بارز دزدی است و از طرف شرکت ارتباطات کامپوتری ایران مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.در صورت تمایل به استفاده از مقاله های این سایت میبایست منبع را به صورت یک لینک معتبر و صریح به همراه نام مترجم و نویسنده مقاله به این صورت ذکر کنید :


منبع : www.parrot.ir

مترجم : نام مترجم مقاله

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>