ترس شبانه طوطی

ترس شبانه طوطی

ترس شبانه طوطی

ترس شبانه اتفاقی است که ممکن است برای هر طوطی بیفتد، این اتفاق می تواند خطرناک باشد چرا که یک طوطی به هر علتی که ترسیده باشد به گوشه قفس می رود و حتی ممکن است به خودش آسیب برساند. این اتفاق اغلب برای ککاتیل ها رخ می دهد. گرسنگی شبانه هم اتفاق بسیار خطرناکی است چون ممکن است طوطی خود را به قفس بکوبد و به بدن خود آسیب برساند. در این شرایط بیشترین آسیب مربوط به چشم ها و پس از آن پرها می باشد.

اگر طوطی شما دچار ترس شبانه است، بهتر است که دلیل آن را پیدا کنید، شاید تاریکی زیاد آن را می ترساند که در این شرایط بهتر است در اطراف قفسش یک لامپ روشن قرار دهید.

حتما چک کنید که آیا اتاق طوطی شما آرام است یا در اطرافش سر و صدا زیاد است. چون طوطی شما در شب بسیار آسیب پذیر است و سر وصدای زیاد باعث می شود که همواره دلهره خطر را داشته باشد.

اگر شما چندین ماه تمام این شرایط را چک کردید و هم چنان مشکل پابرجا بود ، طوطی خود را در یک قفس کوچک تر، اتاق آرام تر قرار دهید و فقط آب و غذا در قفس در اختیارش بگذارید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>