توانایی سخن گویی کوآکر (Quaker Talking Ability)

توانایی سخن گویی کوآکر (Quaker Talking Ability)

توانایی سخن گویی کوآکر (Quaker Talking Ability)

گفته شده است که کوآکر توانایی شگفت انگیزی در یادگیری صحبت کردن دارد، هنگامی که گروه تحقیقاتی مشغول مطالعه در مورد این بود که چه طوطی برای زندگی با انسان مناسب است کوآکر بسیار درخشید . صاحبان کوآکر در خانه ها و مردم  می گفتند که کوآکر نه تنها می تواند صحبت کند بلکه کلمات را در موقعیت های کاملا مناسب و به جا به کار می برد. در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که کوآکر بسیار مناسب سخن گویی است و تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت.

در گروه های تحقیقاتی دیده شد که برخی کوآکرها تنها چند کلمه را بیان می کنند و برخی دیگر تعداد نامحدودی کلمه . مهم ترین مطلب در مورد کوآکر این است که شما باید مطمئن شوید که در خانواده ی شما و در خانه ی شما کوآکر می تواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند و پذیرفته شود. تنها در صورتی که یک کوآکر دوست داشته شود می تواند بدون محدودیت می تواند صحبت کند.

توانایی سخن گویی کوآکر (Quaker Talking Ability)

برخی از کوآکرها زمانی که صاحبش در خارج از محیط است سخن می گویند ، پس اگر شما از جمله افرادی هستید که فکر می کنید کوآکر شما کلمات زیادی را بیان نمی کند بهتر است یک دوربین فیلم برداری در محیط کار بذارید و سپس از دیدن فیلم کوآکر خود شگفت زده خواهید شد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>