جنتامایسین طوطی و کاسکو

جنتامایسین طوطی یک داروی بسیار موثر  جهت درمان بیماریهای روده ای انواع طوطی سانان می باشد. همواره پیشگیری از بیماری ها بیش از خرید ، نگهداری و لذت بردن از حضور یک طوطی در منزل مهم می باشد. چنانچه شما یک طوطی یا یک نوع پرنده ی خاص در منزل نگه می دارید باید بیش از هر چیز رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری ها مورد توجهتان قرار گیرد. جنتامایسین طوطی یک داروی بسیار موثر و مفید در مواردی است که طوطی شما دچار عفونت های روده ای می شود. جنتامایسین میکرو ارگانیسم های به وجود آورنده ی عفونت های روده ای در پرندگان زینتی و قتاری را از بین می برد. جنتامایسین طوطی علیه باکتری های مختلف از جمله سالمونلا در روده عمل می کند . در زمان فعالیت باکتری ها رشد عمومی بدن و رشد پرها به طور ناقص صورت می پذیرد که این امر باعث می شود که طوطی شما ظاهری نامناسب داشته باشد. توصیه به استفاده از جنتامایسین طوطی مربوط به زمانی است که هنوز طوطی شما به مرحله ی بحرانی نرسیده باشد. دوز مصرف این دارو به این صورت میباشد که باید ۴ قطره در ۴۰ میلی لیتر آب آشامیدنی طی ۳-۵ روز متوالی ۲-۳ بار در روز به پرنده خورانده شود.

جنتامایسین طوطی

جنتامایسین طوطی

برای بازدید از فروشگاه و خرید جنتامایسین طوطی سانان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>