جوجه کاسکو سخنگو یا طوطی آفریقایی گونه ای از طوطی سانان می باشد که بهترین سن خرید آن به صورت جوجه است ، با توجه به این کاسکو ، گونه ای باهوش و مقلد بسیار ماهری از طوطی سانان می باشد چنان چه شما از سنین پائین اقدام به خرید آن نمایید به راحتی می توانید جوجه کاسکو خود را یک کاسکو سخنگو مورد علاقه ی خودتان نمایید و به درک بهتر رفتارها و شرایط نیز به جوجه کاسکو کمک زیادی خواهید کرد و دیگر نیازی نیست که برای آموزش به یک کاسکو مسن انرژی و زمان زیادی را صرف کنید.
یک جوجه کاسکو سخنگو یک ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد که این جوجه کاسکو سخنگو دارای پرهایی بسیار منظم ، زیبا و مرتب چیده شده است و چشم هایی کاملا شفاف و زیبا دارد و در کل از ظاهری زیبا و سلامت کامل برخوردار است. این جوجه کاسکو سخنگو توانایی بیان ۷ کلمه را با صدایی بسیار زیبا و بلند دارد و در این سن کاملا مستعد یادگیری کلمات بسیار زیادی می باشد و چنان چه در محیط آموزشی مناسبی قرار گیرد قطعا سخنگوی مناسبی خواهد شد .

جوجه کاسکو سخنگو

جوجه کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این جوجه کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این جوجه کاسکو چشم طوسی هستش و قیمتش هم ۵۰۰/۱ برای اطلاع از شرایطش لطفا تماس بگیرید

  2. حمید رضا می‌گه:

    با تشکر. این جوجه چنده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>