جوجه کاسکو سخنگو

جوجه کاسکو

کاسکو به عنوان یکی از با استعدادترین پرنده های دنیا برای حرف زدن و قدرت تکلم شناخته شده است. همین ویژگی کاسکو و زیبایی و مهربانی این طوطی کاسکو را به یکی از اولین پرندگان خانگی تبدیل کرد و امروز نیز همچنان پرطرفدارترین طوطی خانگی باقی مانده است. هوش و توانایی کاسکوها تا بدان جا تشخیص داده شده است که بعضی ادعا می کنند کاسکوها معنی کلمات را نیز متوجه می شوند. شاید باور چنین موضوعی برای شما دشوار باشد، ولی برخورد و نگهداری از یک کاسکو پس از مدتی این موضوع را برای شما قابل باور خواهد کرد. کاسکو بر خلاف بسیاری دیگر از طوطی سانان فقط به تکرار اصوات بسنده نمی کند، بلکه با شما صحبت می کند و از بیان کلمات به عنوان یک ابزار ارتباطی استفاده می کند.

جوجه کاسکو

جوجه کاسکو

دنیای پرندگان به تازگی یک جوجه کاسکو زیبا و چشم طوسی برای فروش دارد. این جوجه کاسکو سخنگو است و ۵ کلام را بیان می کند. این جوجه کاسکو بسیار رام و اهلی و دوست داشتنی است. اگر علاقه مند به طوطی ها هستید و نگهداری از یک پرنده باهوش و سخنگو برایتان جذاب است حتما به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>