کاکادو از خانواده Cacatuidaeمی باشد و اندازه بدنش در گروه طوطی ها در رنج متوسط تا بزرگ قرار می گیرد. کاکادوها پرندگانی بسیار باهوش و مهربان هستند و پیوند بسیار گرمی با صاحب خود برقرار می کنند. کاکادو همچنین پرنده ای بسیار اجتماعی می باشد.  کاکادو ها اغلب به عنوان یک سخنگو شناخته نمی شوند بلکه بیشتر به خاطر حرکات آکروباتیک مورد توجه هستند با این حال برخی از کاکادوها توانایی بیان کلمات به صورت واضح را دارند.

یک جوجه کاکادو سخنگو کاکل زرد در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاکادو سخنگو کاکل زرد یک جوجه حلقه پا است که می تواند ۱۵ کلمه صحبت کند که این توانایی در بیان کلمات با توجه به سایر کاکادوها که توانایی کمی در صحبت کردن دارند بسیار منحصر به فرد است. قابل ذکر است که این جوجه کاکادو بسیار رام و دستی است. این جوجه کاکادو سخنگو متولد سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد و  عمر مفید این گروه از پرندگان در صورتیکه به خوبی از آنها مراقبت شود تا ۱۰۰ می باشد.

جوجه کاکادو سخنگو کاکل زرد

جوجه کاکادو سخنگو کاکل زرد

برای بازدید از نمایشگاه و خرید این جوجه کاکادو سخنگو کاکل زرد می توانید به نمایشگاه و فروشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

6 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    در حال حاضر یه دونه سخنگو با ۴ کلمه دارم و ۴/۵ قیمتشه

  2. محمد می‌گه:

    سلام قیمتش را لطفا برایم ایمیل کنید

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  4. mohamad می‌گه:

    سلام
    یه کاکادو کاکل زرد چند
    نشخصات یه جوجه کاکادو کاکل زرد روبرام ایمیل کنید
    ممنون یاعلی مدد

  5. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر سجاد عزیز
    چشم این کارو انجام میدم

  6. sajad می‌گه:

    سلام رفیق مجموعه خوبی ردیف کردی دمت گرم همه تکن ولی یه انتقادیه کم عکس هاروحرفه ای تربگیرمثلن ازجلوپرنده یه طورکه قشنگ باشه ولی معلومه این کاکادوجوجس جوجکی ازصورتش میباره اگه پول کاکادوداشتم ازت میخریدم ولی این واسه من بالاست مقدارش کاکادوی که حرف زن باشه اونم این قدرخب دیگه معلومه چیه دیگه رفیق چون کاکادوحرف زن کم گیرمیادهمشون جیغ میزنن تاحرف ولی خیلی خوشگله خداحفظش کنه امیدوارم یه صاحب خوب واسش پیداشه من چندماه پیش خواستم کاکادو۳کلمه بخرم سایزمتوسط جوجه ولی قسمتمون نشد باتشکریاعلی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>