خرید جوجه کاسکو اهلی شده و دستی

فروش کاسکو باهوش

کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی بسیار خاص با ویژگی هایی منحصر به فرد و جذاب می باشد که توانایی هایی ویژه و خاص دارد که هیچ پرنده یا طوطی دیگری قدرت رقابت با کاسکو را ندارد ، چرا که کاسکو یک طوطی کاملا منحصر به فرد می باشد و دارای ویژگی هایی چون قدرت سخن گویی بی نظیر ، توانایی درک و فهم بالا و هوش و استعداد بسیار بالایی دارد . هم چنین از ویژگی های اخلاقی یک کاسکو می توان به رفتار اجتماعی و هم چنین برخورد دوستانه ی آن به اطرافیانش اشاره نمود. هم چنین کاسکو همانند سایر طوطی ها از زیبایی ها و جذابیت های ظاهری خاصی نیز برخوردار است.

فروش کاسکو باهوش

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به طرفداران این طوطی بسیار جذاب توصیه می کند خرید جوجه کاسکو اهلی می باشد که کاملا رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می آید و اهلی شده است ، هم چنین این جوجه کاسکوکه در حال حاضر ۱ ساله می باشد بسیار باهوش می باشد و توانایی بیان ۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو اهلی شده و دستی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست غزیز
    از ۱/۶۰۰ به بالا
    ان فروخته شده

  2. danial می‌گه:

    chera gheimat nazadid????????????

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>