خرید جوجه کاسکو اهلی

خرید جوجه کاسکو اهلی

خرید جوجه کاسکو اهلی امروزه بسیار مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد ، چرا که اگرچه کاسکو پرنده ای بسیار جذاب و دوست داشتنی و باهوش می باشد ولی اهلی کردن و رام و دستی شدن یک جوجه کاسکو یک امر ساده و آسان برای تمام افراد نخواهد بود و این کار تنها برای افراد آگاه در این زمینه می تواند ساده باشد و توسط این افراد به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد . در واقع باید ذکر کرد که خرید جوجه کاسکو اهلی یک خرید سالم و مناسب می باشد و شما ضمن خرید جوجه کاسکو اهلی آرامش خاطر ویژه ای خواهید داشت ، زیرا با مشکلات یک کاسکو وحشی مواجه نخواهید شد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید جوجه کاسکو اهلی به شما پیشنهاد می کند ، خرید یک جوجه کاسکو تقریبا ۱٫۵ ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی و باهوش می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و صمیمی با اطرافیانش برقرار می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>