کاسکو african grey parrot  یک نوع طوطی بسیار ویژه با خصوصیاتی کاملا خاص و منحصر به فرد می باشد که به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فردش در لیست ۱۰ طوطی محبوب و برتر جهان قرار گرفته است . از مهم ترین ویژگی های یک کاسکو می توان به میزان هوش و استعداد بسیار بالای آن اشاره نمود که طبق تحقیقات علمی هوش یک کاسکو هم ردیف هوش یک کودک نوپای انسان تخمین زده شده است ، هم چنین کاسکو از توانایی سخنگویی بالایی نیز برخوردار است و درک مناسبی نیز از کلمات و رفتارها دارد. به همین دلایل است که کاسکو اغلب از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

خرید جوجه کاسکو باهوش اهلی شده

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به علاقه مندان کاسکو پیشنهاد خرید می دهد خرید جوجه کاسکو باهوش اهلی شده می باشد که یک مورد بسیار مناسب برای افرادی می باشد که تمایل به آموزش و تربیت کاسکو خود دارند. جوجه کاسکو دنیای پرندگان که در حال حاضر ۱ ساله می باشد به خوبی رام و دستی شده و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید و کاملا مستعد یادگیری می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو باهوش اهلی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>