کاسکو یک طوطی بسیار استثنایی با ویژگی های کاملا منحصر به فرد و خاص می باشد که اغلب به عنوان یک طوطی بسیار محبوب و مورد علاقه ی افراد بسیاری در سراسر جهان معرفی می گردد و طرفداران بسیاری را روزانه به سوی خود جلب می نماید و طرفداران  خاص خود را دارد . از عمده ترین دلایل محبوبیت کاسکو داشتن هوش و استعداد بسیار بالا و قابل توجه می باشد که در منابع علمی نیز میزان هوش و استعداد کاسکو با هوش و استعداد دلفین و حتی یک کودک نوپای انسان می باشد و از سطح هوش بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که چنان چه به خوبی مورد آموزش قرار بگیرد تعداد بی شماری کلمه را با معانی خواهد آموخت.

خرید جوجه کاسکو دستی و رام

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به طرفداران این طوطی استثنایی پیشنهاد خرید آن را می دهد خرید جوجه کاسکو دستی و رام می باشد که کاملا رام و اهلی شده می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با صاحبانش دارد. هم چنین این جوجه کاسکو که در حال حاض ۱ ساله می باشد یک جوجه کاسکو بسیار باهوش و دوست داشتنی می باشد و توانایی بیان ۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد. چنان چه این جوجه کاسکو در شرایط مناسب آموزشی قرار بگیرد تعداد زیادی کلمه را خواهد آموخت .

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو دستی و رام و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>