خرید جوجه کاسکو زیبا و اهلی شده

خرید طوطی کاسکو جوان اهلی شاداب

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی منحصر به فرد با ویژگی هایی کاملا استثنایی می باشد که در سراسر جهان طرفداران بسیاری را کسب نموده است ، از این رو می توان به قدرت رقابت آن با طوطی های بسیار زیبا و هم چنین رقابت شدید با حیوانات خانگی پر طرفداری چون سگ و گربه اشاره نمود . از جمله ویژگی های قابل ذکر یک کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بی نظیر ، توانایی یادگیری و هم چنین میزان هوش و استعداد فوق العاده ی یک کاسکو اشاره نمود.

خرید جوجه کاسکو زیبا و اهلی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد و اغلب به علاقه مندان به تربیت کاسکو خرید آن پیشنهاد می گردد خرید جوجه کاسکو زیبا و اهلی شده می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و یک کاسکو دستی شده می باشد ، هم چنین این طوطی کاسکو جوان که در حال حاضر یک ساله می باشد یک طوطی بسیار مستعد می باشد و در شرایط مساعد آموزشی توانایی یادگیری تعداد زیادی کلمه را کسب خواهد نمود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو زیبا و اهلی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>