خرید جوجه کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو 4 ساله

کاسکو سخنگو یا african grey parrot یک نوع بسیار خاص و ویژه از انواع طوطی سانان می باشد که این وجه تمایز بالا و کاملا مشخص به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار خاصی است که در میان طوطی سانان منحصر به کاسکو می گردد و در این بین هوش ، استعداد و قدرت درک بالای یک کاسکو افراد بسیاری را مجذوب خود گردانیده و تعداد زیادی امروزه مشتاق خرید جوجه کاسکو سخنگو و نگهداری آن می باشند ، چرا که با خرید جوجه کاسکو سخنگو می توان کاسکو خود را به بهترین شکل دلخواه تربیت کرد و آموزش داد و صاحب یک طوطی استثنایی گردید.

 یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید جوجه کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند ، یک جوجه کاسکو سخنگو ۱ ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی است و به خوبی آموزش می بیند و استعداد بالایی در یادگیری کلمات و درک رفتارها دارد . این جوج کاسکو سخنگو در حال حاضر توانایی بیان ۹ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد و چنان چه صاحب جدیدش زمان کافی برای آموزش آن اختصاص دهد سخنگوی ماهری خواهد شد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این کاسکو فروخته شده و لطفا تماس بگیرید

  2. احمد می‌گه:

    با سلام خدمت اقا هادی:

    پیشاپیش عید باستانی را خدمتت تبریک عرض میکنم.
    میخواستم ببینم این طوطی چند قیمته؟چک کارمندی قبول میکنی؟ایام نوروز مغازه بازه؟اگه بازه چه روزهایی،از ساعت چند تا چند؟اگه لطف کنی قیمت طوطی بالغ که تو سایت هست را نیز بهم بگی ممنونت میشم.
    با تشکر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>