کاسکو یک طوطی با نام african grey parrot می باشد که در میان سایر طوطی سانان کاسکو از ویژگی هایی کاملا منحصر به فرد برخوردار می باشد . از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی استثنایی و منحصر به فرد تبدیل نموده است می توان به میزان هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت سخن گویی استثنایی ، توانایی یادگیری منحصر به فرد و … اشاره نمود که این ویژگی ها به طور کامل در میان سایر طوطی سانان دیده نمی شود و کاملا منحصر به کاسکو می باشد. از جمله مواردی که اغلب جهت خرید به طرفداران یک کاسکو پیشنهاد می گردد خرید جوجه کاسکو می باشد که قابلیت آموزش را داشته باشد.

خرید کاسکو شاداب جوان

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به علاقه مندان این طوطی پیشنهاد می نماید خرید جوجه کاسکو چشم دودی می باشد که کاملا رام و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش دارد ، هم چنین این جوجه کاسکو جوان دارای پرهایی مرتب ، منظم و صاف است و در سلامت کامل به سر می برد و بسیار باهوش و مستعد یادگیری می باشد و مناسب افرادی است که تمایل به آموزش و تربیت کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو چشم دودی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

1 دیدگاه

  1. محمد می‌گه:

    سلام قیمت جوجه کاسکو چنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>