اگر چه خرید و فروش کاسکو یک تفریح بسیار جذاب و مفرح برای اغلب طرفداران این طوطی منحصر به فرد می باشد اما هر گونه خرید و فروش کاسکو باید همراه با فکر و مطالعه ی بسیار در مورد نوع زندگی کاسکو ، روش زندگی آن ، طریقه ی تربیت و آموزش دادن و یادگیری مناسب و … باشد. چرا که اگر شما ضمن خرید کاسکو اطلاعات کافی در مورد نیازهای آن نداشته باشید قطعا در تربیت ، آموزش و حتی رژیم غذایی کاسکو دچار مشکل خواهید شد . با  توجه به اینکه خرید جوجه کاسکو با استقبال بیشتری مواجه می گردد پس باید روش های اصولی تری را برای خرید جوجه کاسکو به کار ببرید زیرا حساسیت های یک جوجه کاسکو نسبت به کاسکو بالغ بسیار بیشتر است.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید جوجه کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید جوجه کاسکو ۱ ساله اهلی شده می باشد که این جوجه کاسکو کاملا رام و دستی شده می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتار مناسبی نیز با اطرافیانش دارد و بسیار مستعد یادگیری کلمات می باشد و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو ۱ ساله اهلی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز لطفا تماس بگیرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. وحید می‌گه:

    لطفا قیمت یک کاسکو جوان یک ساله را برایم ارسال نمایید تا برای خرید اقدام نمایم ……….باکمال تشکر وحید

  3. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  4. یکتا می‌گه:

    قیمت اینکاسکو چنده وطوطی امازون پیشانی زرد باتشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>