خرید جوجه کاسکو ۱٫۵ ساله

خرید طوطی کاسکو جوان دم قرمز سخنگو

کاسکو یک نوع طوطی از انواع گونه های طوطی سانان می باشد که به دلیل داشتن یک سری ویژگی منحصر به فرد و خاص به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی سانان و یکی از ۱۰ طوطی برتر دنیا معرفی گردیده است و امروزه حتی به عنوان یک حیوان خانگی محبوب با سگ و گربه نیز به رقابت می پردازد. هم چنین کاسکو دارای ویژگی هایی چون قدرت سخن گویی بسیار بالا ، هوش و استعداد خوب و داشتن روابط اجتماعی مناسب می باشد و از طول عمر نسبتا بالایی نیز برخوردار است و یک طوطی بسیار مناسب برای نگهداری در خانه می باشد.

خرید جوجه کاسکو 1.5 ساله

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید جوجه کاسکو ۱٫۵ ساله می باشد که یک کاسکو بسیار باهوش ،  شاداب و زیبا می باشد که یک کاسکو جوان کاملا رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می نشیند و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز دارد. هم چنین این کاسکو زیبا یک طوطی بسیار مستعد و باهوش می باشد که در حال حاضر توانایی بیان ۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح است.

برای بازدید از فروشگاه و هرید جوجه کاسکو ۱٫۵ ساله و کسب اطلاعات بیشتر  و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>