خرید جوجه کاسکو

خرید کاسکو جوان

خرید جوجه کاسکو بیش از پیش این روزها با استقبال طرفداران این پرنده ی استثنایی و منحصر به فرد مواجه گردیده است ، چرا که علیرغم اینکه کاسکو باهوش ترین نوع طوطی است و به خوبی توانایی سخن گویی و تقلید کلمات را دارد اما نحوه ی نگهداری و تربیت آن نیز در توانایی های آن در درک مفاهیم و سخن گویی تاثیر به سزایی دارد و چنان چه فردی زمان کافی برای آموزش و تربیت یک کاسکو داشته باشد اغلب توصیه به خرید جوجه کاسکو می گردد ، زیرا با خرید جوجه کاسکو می توانید آن را به هر طریقی که دوست دارید تربیت کنید و با تمرین های مناسب ذهن آن را مستعد یادگیری کلمات بیشتری نسبت به یک کاسکو بالغ نمایید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید جوجه کاسکو به شما پیشنهاد می کند یک جوجه کاسکو حدودا ۱ ساله می باشد که کاملا رام ودستی شده است و از این نظر نیز برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به خوبی آماده ی هر نوع آموزشی می باشد. این جوجه کاسکو در حال حاضر توانایی بیان ۲ کلمه را دارد که بیانگر هوش و استعداد بالای آن در سخن گویی و یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>