کاسکو یک نوع طوطی خاص است که با آموزش و تربیت مناسب به ویژگی های منحصر به فردی دست می یابد و این پتانسیل های جذابی که در وجود هر کاسکویی نهفته است موجب شده تا کاسکو به عنوان یک طوطی بسیار جذاب و منحصر به فرد در سراسر دنیا طرفداران بسیاری را کسب نماید. هم چنین کاسکو در درجه ی هوش و استعداد و توانایی یادگیری  در رتبه ی اول در میان تمام پرندگان و طوطی سانان قرار دارد و هوش و استعداد آن به حدی است که گاهی نیز با حیوانات خانگی محبوبی چون سگ و گربه نیز رقابت می نماید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به طرفداران این طوطی جذاب پیشنهاد می نماید خرید کاسکو اهلی بالغ می باشد که کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می اید و توانایی بسیار بالایی نیز در سخن گویی دارد و درک کاملی نیز از کلمات و رفتارها نیز به دست آورده است. هم چنین این کاسکو بالغ باهوش که در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۴۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دار و بسیار مستعد یادگیری نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    gemat 2/500

  2. نهام می‌گه:

    باسلام دوست عزیزقیمت این کاسکوچنده وامکان ارسال به شهرستان هستش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>