اگرچه کاسکو به عنوان یکی از چند طوطی محبوب جهان شناخته شده و امروزه همه ی مردم از توانایی های منحصر به فرد کاسکو مطلع هستند و در مورد هوش و استعداد شگفت انگیز کاسکو به خوبی مطالعه گردیده و به اثبات رسیده اما برای داشتن یک کاسکو سخنگو باهوش و توانا باید به خوبی در مورد تربیت و آموزش آن مطالعه و سپس تلاش نمود تا کاسکو به بهترین شکل و با بیشترین ظرفیت به سخن گویی بپردازد. از این رو افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو جوان دارند تا زمان بیشتری جهت آموزش و تربیت کاسکو مورد علاقه یشان صرف نمایند.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو جوان به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو اهلی شده ی جوان می باشد که در حال حاضر ۱ ساله می باشد و دارای پرهایی صاف ، مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد ،هم چنین کاسکو جوان دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری دوستانه با اطرافیانش دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد به طوری که در حال حاضر توانایی بیان ۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو اهلی شده ی جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  2. Farshid می‌گه:

    اجی قیمت تقریبی چقدره؟ دم قرمزه یا تهمینه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>