کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی با ویژگی های متمایز و منحصر به فرد در میان انواع طوطی سانان می باشد که توانایی های بسیار جالب توجه و خاصی در زمینه هایی چون سخن گویی ، یادگیری ، هوش و استعداد و … دارد که باعث شده تا دید افراد نسبت به کاسکو بسیار متفاوت از سایر پرندگان گردد و از این رو افراد بسیاری اقدام به خرید و فروش کاسکو نمایند و تعداد زیادی از مردم هر روزه به جمع علاقه مندان کاسکو می پیوندند و کاسکو را به عنوان حیوان خانگی محبوب خود انتخاب می نمایند.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو سخنگو بالغ اهلی و دستی شده می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می اید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد ، این کاسکو بالغ سخنگو که در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد بسیار باهوش و مستعد است و توانایی بسیار بالایی نیز در سخن گویی کسب نموده است به طوری که در حال حاضر توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید وفروش کاسکو سخنگو بالغ اهلی و دستی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    نه متاسفانه اینقدر پول ندارم

  2. آقا ندافی سلام ، من یک جفت میجرمیشل دارم میخوام بفروشم ، خرید دارین ، جفتشو میدم ۶۰ میلیون چون دوست دارم با شما کار کمم ،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>