خرید کاسکو بالغ استثنایی

فروش جوجه کاسکو اهلی شاداب

کاسکو یک طوطی استثنایی و منحصر به فرد با ویژگی هایی کاملا متمایز از سایر طوطی سانان می باشد که داشتن این ویزگی های منحصر به فرد موجب شده است که کاسکو در رده ی ۱۰ طوطی برتر جهان و هم چنین در لیست پر طرفدارترین حیوانات خانگی قرار بگیرد و هر روزه افراد بسیار متمایل به خرید این طوطی جذاب گردند. هم چنین میتوان به ویژگی های منحصر به فرد کاسکو که شامل هوش و استعداد خارق العاده ، قدرت سخن گویی بی نظیر و هم چنین توانایی یادگیری و درک استثنایی می باشد اشاره نمود.

خرید کاسکو بالغ باهوش و مهربان

یکی از مواردی که دنیا پرندگانبه علاقه مندان پر مشغله  ی کاسکو پیشنهاد می نماید که خریداری نمایند خرید کاسکو بالغ استثنایی می باشد که از میزان هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار می باشد و توانایی بسیار بالایی نیز در سخن گویی کسب نموده است ، در مورد این کاسکو بالغ استثنایی می توان اشاره نمود کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و در حال حاضر که تنها ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۴۵ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ استثنایی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>