خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو

خرید کاسکو بالغ دستی سخنگو شاداب

کاسکو african grey parrot یک نوع طوطی زیبا در میان گونه های مختلف طوطی در میان خانواده ی طوطی سانان می باشد که این طوطی دارای یک سری ویژگی های بسیار بارز می باشد که سایر طوطی سانان فاقد این خصوصیات هستند و یکی از دلایل محبوبیت جهانی کاسکو به خاطر داشتن ویژگی هایی چون هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت سخن گویی بی نظیر ، توانایی بی نظیر در یادگیری کلمات و درک مفاهیم و رفتارها و … می باشد . هم چنین در مورد هوش و استعداد کاسکو باید اعلام کرد که هوش یک کاسکو به قدری بالاست که با هوش شامپانزه ، دلفین و حتی یک کودک نوپا انسان مقایسه می گردد.

خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو می باشد که یک کاسکو بسیار شاداب ، زیبا و دوست داشتنی با ویژگی هایی منحصر به فرد است که موجب جذابیت آن گردیده ، هم چنین این کاسکو سخنگو  کاملا رام و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز دارد ، هم چنین این کاسکو بالغ که در حال حاضر ۴ ساله می باشد چندین شعر و تعداد زیادی کلمه را آموخته و قادر به سخن گویی می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر  و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>