خرید کاسکو بالغ اهلی شده

فروش کاسکو باهوش

کاسکو african grey parrot  یک طوطی بسیار جذاب ، مهربان و باهوش با ویژگی هایی منحصر به فرد می باشد که دارای رفتاری اجتماعی و منحصر به فرد می باشد ، به طوری که اغلب افراد کاسکو را نه تنها به عنوان یک حیوان خانگی بلکه به عنوان همدم لحظه های تنهایی انتخاب می نمایند ، از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی بسیار جذاب و پر طرفدار در سطح جهانی تبدیل نموده است باید به میزان هوش و استعداد بالا ، قدرت یادگیری بی نظیر ، توانایی سخن گویی استثنایی و … اشاره نمود .

فروش کاسکو باهوش

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به افراد پر مشغله ی طرفدار کاسکو پیشنهاد می نماید که خریداری نمایند خرید کاسکو بالغ اهلی شده می باشد که کاسکو بالغ دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده و روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی نیز با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین این کاسکو باهوش در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۴۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد و هم چنین درک مناسبی نیز از کلمات و رفتارها کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ اهلی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    لطف کنید تماس بگیرید

  2. علی می‌گه:

    سلام اقای ندافی.بنده یک کاسکو تیمنه ۳ ساله دارم پرکنه.حدود ۷۰ کلام صحبت میکنه و جمله میگه.نماز میخونه.از نظر هوش خیلی بالاس ولی تجربه کافی برای درمانش ندارم.شما با یک کاسکو کنگو چشم طوسی رام و دستی که ۳۰ کلام همین حدودا صحبت کنه تعویض میکنید.من گیلان هستن .میشه یذره همینجا توضیح بدید تا هم من که قصد معاوضه دارم و هم دوستان اشنایی پیدا کنن؟شما اینو بگین که با این ویژگی ها که دادم تعویض میکنین؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>