خرید کاسکو بالغ باهوش

خرید کاسکو بالغ باهوش

کاسکو یک طوطی زیبا ،دوست داشتنی ، باهوش ، جذاب و بسیار مهربان است که به دلیل ویژگی های خاصی که داراست از محبوبیت خاصی برخوردار است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب نموده است. از جمله ی ویژگی های منحصر به فرد کاسکو می توان به قدرت سخن گویی و نه تنها تقلید کلمات ، درصد بالای هوش و استعداد ، توانایی یادگیری بسیار بالا و … اشاره نمود که این ویژگی ها کاسکو را از سایر طوطی سانان متمایز ساخته است. با توجه به اینکه بسیاری از علاقه مندان کاسکو افرادی پر مشغله می باشند و زمان کافی برای تربیت و آموزش آن ندارند اغلب به آنها توصیه می گردد که اقدام به خرید کاسکو بالغ نمایند.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو بالغ پیشنهاد می کند خرید کاسکو بالغ باهوش می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می اید و یک کاسکو بسیار مهربان و اجتماعی می باشد . هم چنین کاسکو سخنگو بالغ دنیای پرندگان یک کاسکو بسیار باهوش است و بسیار مستعد یادگیری می باشد که با توجه به اینکه اکنون ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۳۸ کلمه را به صورت کاملا واضح و با تن صدایی زیبا کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ باهوش می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>