کاسکو پرنده ای باهوش و بسیار با استعداد جهت یادگیری کلمات و سخن گویی می باشد که البته برای استفاده از تمام ظرفیت هوش و استعداد یک کاسکو باید از سنین بسیار پائین اقدام به آموزش و تربیت جوجه کاسکو نمود تا در سن بلوغ یک کاسکو باهوش و توانا در زمینه ی سخنگویی داشت. با توجه با اینکه میزان هوش و استعداد یک کاسکو برای خریدارانش بسیار مهم است و به محبوبیت آن می افزاید ، از این رو ضروری است که کاسکو در دوران جوجگی به خوبی توسط افراد صاحب نظر و خبره آموزش ببیند.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو بالغ با استعداد می باشد که کاملا رام و دستی شده است که رفتاری اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید . هم چنین این کاسکو که در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد بسیار باهوش و با استعداد می باشد و توانایی بیان ۴۳ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ با استعداد می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>