کاسکو یک طوطی بسیار زیبا ، جذاب و منحصر به فرد با خصوصیاتی ویژه ی خود می باشد که اغلب به عنوان محبوب ترین طوطی معرفی می گردد و طرفداران خاص خود را در سراسر جهان کسب نموده است به گونه ای که امروزه کاسکو بیش از هر طوطی دیگری از محبوبیت جهانی برخوردار می باشد . هم چنین کاسکو از ویژگی های ممتازی چون هوش و استعداد بسیار فوق العاده که هم رده ی هوش یک کودک نوپای انسان است برخوردار می باشد و از قابلیت سخن گویی بسیار بالایی نیز برخوردار است و یک طوطی بسیار مهربان و دوست داشتنی است که اغلب به عنوان یک همدم فوق العاده از آن یاد می گردد.

فروش جوجه کاسکو اهلی

یکی از مواردی که فروشگاه دنیای پرندگان پیشنهاد خرید آن را به طرفداران پر مشغله ی کاسکو می دهد خرید کاسکو بالغ دستی و اهلی شده است که یک کاسکو بالغ ۲ ساله بسیار باهوش می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و یک کاسکو کاملا مطیع و مهربان می باشد ، هم چنین این کاسکو دنیای پرندگان که در حال حاضر ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۱۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ دستی و اهلی شده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>