خرید کاسکو بالغ زیبا

کاسکو یک طوطی استثنایی با ویژگی هایی کاملا منحصر به فرد و جذاب می باشد که کمتر طوطی قابلیت رقابت با این طوطی خاص را دارد و از جمله ی ویژگی هایی که کاسکو را از سایر طوطی سانان منحصر نموده است می توان به قدر ت سخن گویی بسیار بالا ، هوش و استعداد بی نظیر ، توانایی بالا در یادگیری و … اشاره نمود. درجه ی هوش و استعداد یک کاسکو به حدی بالاست که می توان آن را با یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار داد و از این رو کاسکو در لیست محبوب ترین طوطی های دنیا قرار گرفته است.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان اغلب به افراد پر مشغله جهت خرید کاسکو پیشنهاد می نماید خرید یک کاسکو بالغ سخنگو می باشد که به خوبی تربیت شده و مورد آموزش قرار گرفته است و نیازی به تربیت و صرف زمان برای آموزش ندارد. این کاسکو بالغ دنیای پرندگان که در حال حاضر ۳ ساله می باشد به خوبی رام و دستی شده است و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و یک طوطی کاملا اجتماعی می باشد که البته یک سخنگوی بسیار ماهر می باشد به طوری توانایی بیان ۵۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح دارد  و درک بالایی نیز از هر آنچه بیان می کند کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>