خرید کاسکو بالغ سخنگو

خرید کاسکو سخنگو با استعداد

خرید کاسکو بالغ سخنگو اغلب راه ساده تری جهت نگهداری کاسکو برای افرادی است که زمان کافی برای آموزش و پرورش جوجه کاسکو ندارند و فقط تمایل به داشتن یک پرنده ی خانگی باهوش و سخنگوی توانا دارند. چرا که خرید کاسکو بالغ سخنگو دردسر ها ی یک جوجه کاسکو برای آموزش ، اهلی کردن و مراقبت های خاص آن را ندارد. داشتن یک کاسکو بالغ سخنگو برای شما می تواند لحظات شادی را به ارمغان بیاورد و از داشتن آن لذت خواهید برد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت  خرید کاسکو بالغ سخنگو به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو ۳ ساله می باشد که بسیار باهوش و شاداب است . این کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی است و روابط بسیار صمیمانه ای با اطرافیانش برقرار می نماید و به خوبی روی دست می آید. هم چنین این کاسکو توانایی بالایی در سخن گویی دارد و می تواند ۴۹ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا و به صورت کاملا واضح بیان کند و درک کاملی از کلمات و رفتارها دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  2. حمایت زارع می‌گه:

    سلام.من یه جوجه کاسکو سخنگو میخوام قیمتش برام مهم نیست .اقای ندافی جواب بدهد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>