کاسکو با عنوان باهوش ترین طوطی و پرنده در سراسر جهان همواره در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان و هم چنین در لیست پر فروش ترین و جذاب ترین حیوانات خانگی دنیا قرار دارد و در برابر طوطی های بسیار زیبا و هم چنین حیوانات جذابی چون سگ و گربه به عنوان حیوان خانگی رقابت می نماید . هم چنین به دلیل داشتن درک و فهم بالا از رفتارها ، کلمات و مفاهیم افراد بسیاری در پی خرید کاسکو به عنوان یک همدم مهربان هستند چرا که این طوطی بی نظیر یک پرنده ی بسیار مهربان نیز می باشد و خصوصیات مثبت و قابل توجه یک کاسکو هر فردی را مجذوب خود می گرداند.

timthumb

با توجه به استقبال گسترده ی دوستان از خرید و فروش کاسکو دنیای پرندگان اقدام به عرضه ی یک کاسکو بالغ شاداب و جذاب برای آن دسته افرادی که به دنبال خرید کاسکو بالغ شاداب و جذاب هستند ، نموده است. کاسکو بالغ دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و یک کاسکو بسیار مهربان با رفتاری دوستانه با اطرافیانش است ، هم چنین این کاسکو شاداب که در حال حاضر ۲ ساله می باشد بسیار باهوش است و توانایی بیان ۳۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است و بسیار مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ شاداب و جذاب می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    فعلا موجود نمیباشد

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    بله.ولی سنش بالای ۲ ساله

  3. محسن می‌گه:

    سلام ببخشید من ۹۰۰ تومن دارم میخواستم بدونم میتونم یه کاسکو یه ساله بخرم

  4. سیما می‌گه:

    سلام شما جوجه آمازون پشت گردن زرد هم برای فروش دارید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>