خرید کاسکو بالغ

فروش جوجه کاسکو اهلی شده

خرید و فروش کاسکو امروزه با استقبال زیادی رو به رو می گردد و افراد زیادی نیز اقدام به خرید کاسکو بالغ می نمایند ، چرا که خرید یک کاسکو بالغ سخنگو و اهلی شده برای افرادی که زمان و فرصت کافی برای رام و دستی کردن کاسکو و همین طور آموزش کلمات به آن ندارند یک راهکار بسیار مناسب است که می توانند نگهداری از یک کاسکو جذاب را تجربه نمایند و لحظات شادی را در کنار کاسکو سخنگویشان سپری نمایند. البته ضمن خرید کاسکو بالغ باید از سلامت کامل آن ، میزان توانایی سخنگویی و درک آن و … اطمینان حاصل نمایید .

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو بالغ به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو بسیار باهوش ، دوست داشتنی و زیبا می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری صمیمی با اطرافیانش برقرار می کند . این کاسکو بالغ سخنگو در حال حاضر ۳٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۵۶ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و درک بسیار مناسبی نیز از تمام کلماتی که بیان می کند نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. متین می‌گه:

    قیمتش چنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>