خرید کاسکو – توصیه های قبل از خرید کاسکو

- خودتان با تحقیق و اطلاعات کامل برای خرید اقدام کنید چون تمام فروشنده ها مدعی هستند که پرنده هایشان بهترین پرنده بازار است و عموما پیشنهادهای اولیشان (مخصوصا اگر بداند که اطلاعات شما کم است) بدترین کاسکوی موجود می باشد.

- همیشه سعی کنید کاسکو را مشروط بخرید( یک بازه زمانی کوتاه حدود ۱۰ روزه) و اگر در این مدت به نکات منفی بارز در مورد کاسکو رسیدید آنرا عوض کنید.

- هر چقدر هم از خریدتان مطمئنید اکیدا توصیه می کنم بعد از خرید حتما کاسکوتان را به یک متخصص مجرب (حتی المقدور پزشک معتبر) نشان دهید تا از تمام نظرها ( سن ، سلامت، هوش و …) کاسکویتان را آزمایش کند( مشخصات و شرایط یک پزشک خوب را هم در بخش مربوط بیان می کنم)

- صدور شناسنامه سلامت برای کاسکو امری بسیار ساده است و این گزینه امتیازی برای کاسکو نیست. پس خیلی تحت تاثیر این امر قرار نگیرید.

- سعی کنید کاسکویتان را از پرنده فروشی های معتبر بخرید.

- قبل از خرید به چندین پرنده فروشی سر بزنید تا هم از قیمت های روز کاسکو ها مطلع شوید و هم از بین گزینه های بیشتری کاسکوی مورد نظرتان را بیابید.

- گاهی برای خرید یک کاسکوی خوب باید از بین چند صد کاسکو یکی را انتخاب کنید پس هیچ گاه در خرید کاسکو عجله نکنید.

- فصل تخم گذاری کاسکوها در بهار است و عموما قبل از ۶ ماهگی هیچ کاسکویی را جابجا نمی کنند پس به اعلام سن های پرنده فروشی اعتماد نکنید (عموما تمام پرنده فروشی ها یا می گویند کاسکویشان ۳ ماهه است یا ۷ ماهه.)

-  کاسکو ها ممکن است در هنگامه پر ریزی بسیاری از پرهایشان را از دست بدهند که نشانه بیماری نیست پس دقت کنید پر ریزی را با پر کنی  اشتباه نگیرید.

منبع : africangreyparrot.blogfa.com

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>