خرید کاسکو جوان اهلی شده و باهوش

کاسکو یک طوطی خاص با ویژگی هایی بی نظیر و بی همتا در میان تمام طوطی سانان می باشد که اغلب به دلیل ویژگی های خاصی که آن را از تمام سایر طوطی سانان متمایز می نماید به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی ها و هم چنین بهترین طوطی سخنگو در سراسر جهان معرفی گردیده است. از ویژگی هایی که موجب جذابیت کاسکو و برتری آن نسبت به سایر طوطی سانان می گردد ویزگی هایی چون قدرت سخن گویی بسیار بالا ، توانایی یادگیری بسیار بالا ، هوش و استعداد بسیار بالا و … می باشد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به طرفداران  کاسکو جهت خرید کاسکو  پیشنهاد می نماید خرید کاسکو جوان اهلی شده و باهوش می باشد که کاملا رام و اهلی شده و دستی می باشد به طوری که به خوبی روی دست می آید و توانایی بالایی نیز در سخن گویی کسب نموده است و کاملا مستعد یادگیری و سخن گویی هر چه بیشتر است. هم چنین این کاسکو جوان در حال حاضر که ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه در شرایط آموزشی مناسب قرار گیرد توانایی یادگیری تعداد بی شماری کلمه را کسب خواهد نمود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت اباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    on casco forokhteh shodeh
    vali moredhay dighe zeyad darim
    lotfan tamas begirid

  2. نهام می‌گه:

    باسلام دوست عزیزقیمت این کاسکو چنده وامکان ارسال به شهرستان هستش وازنظر سلامت کاملاً سالمت آخه اینروزا أکثر کاسکوها میگن مریض هستن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>