کاسکو یک نوع طوطی بسیار باهوش با قابلیت های بسیار منحصر به فرد می باشد که این ویژگی  کاسکو را تبدیل به یک طوطی بسیار جذاب و محبوب نموده است . هم چنین از ویژگی های بارز یک کاسکو باید به مواردی چون هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت بی نظیر در سخن گویی و هم چنین توانایی بسیار مناسب در یادگیری اشاره نمود. هم چنین قابل ذکر است که کاسکو به دلیل رفتار اجتماعی که دارد اغلب به عنوان یک همدم مناسب انتخاب می گردد و افراد بسیاری تمایل به خرید این طوطی خاص دارند.

timthumb

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به طرفداران این طوطی خاص پیشنهاد خرید می دهد ، خرید کاسکو جوان باهوش و اهلی می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری دوستانه و صمیمی با اطرافیانش برقرار می نماید ، هم چنین این کاسکو جوان بسیار باهوش می باشد و بسیار مستعد یادگیری می باشد و در حال حاضر این کاسکو که ۱ ساله است توانایی مناسبی برای سخن گویی کسب نموده است و ۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان باهوش و اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

7 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    بله حتما

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    بله

  3. زهره می‌گه:

    سلام طوطی رو از طریق پستی هم میشه خرید؟

  4. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    داداش فرهاد کاسگو سخنگو مخصوص شما از ۸۰۰/۱ به بالا

  5. فرهاد می‌گه:

    سلام داداش هادی من به دنبال یه طوطی سخنگو و بازیگوش هستم ممنون میشم یکی خوبش بهم معرفی کنید و قیمتش ذکر کنید لطفا جوابش به یاهوم بفرستید

    faryad_biseda1375@yahoo.com

  6. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    دورود بر شما دوست عزیز
    لطف کنید تماس بگیرید

  7. matin می‌گه:

    قیمتشو بگید ممنون میشم
    سلام دوست عزیز
    یکی از دوستام یک کاسکوی دم قرمز ۳ ساله داره تقریبا ۵۰ تا کلمه حرف میزنه و از جوجه گی پیش خودش بوده و کاملا رام ودستی هست میخواد بفروشش چند ازش بخرم خوبه؟
    اگه ممکنه راهنماییم کنید
    ازتون ممنون میشم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>