خرید کاسکو جوان باهوش و جذاب

کاسکو یک نوع طوطی از انواع طوطی ها می باشد که دارای ویژگی هایی کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد که افراد بسیاری را مجذوب ویژگی های خاص خود نموده است .از این رو می توان گفت که کاسکو به عنوان یک طوطی محبوب در سطح جهانی مطرح می باشد و طرفداران بسیار زیادی در یطح جهانی کسب نموده است. از جمله ویژگی های بارز کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بسیار بالا ، داشتن هوش و استعداد بسیار بالا و توانایی یادگیری بی نظیر و … اشاره نمود. هم چنین کاسکو در لیست محبوب ترین حیوانات خانگی نیز قرار دارد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به طرفداران این طوطی خاص پیشنهاد می نماید خرید کاسکو جوان باهوش و جذاب ۱ ساله می باشد که اغلب کاسکو در این سن به افرادی پیشنهاد می گردد که تمایل بالایی به آموزش و تربیت کاسکو دارند و زمان کافی نیز برای تربیت کاسکو خود در نظر می گیرند. کاسکو ۱ ساله ی دنیای پرندگان کاملا رام و دستی شده می باشد و رفتاری کاملا دوستانه با صاحبانش دارد . هم چنین توانایی بیان ۴ کلمه را نیز به صورت واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان باهوش و جذاب می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    chashm

  2. اسی می‌گه:

    سلام لطفا تو آگهیاتون قیمت روبزنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>