کاسکو یک طوطی بسیار استثنایی با ویژگی هایی کاملا منحصر به فرد و خاص می باشد که افراد بسیاری را مجذوب این ویژگی های خاص خود نموده است ، از مواردی که در مورد کاسکو می توان خاطر نشان کرد اشاره به میزان هوش و استعداد بسیار بالا و بی نظیر ، قدرت درک کلمات و مفاهیم ، توانایی بالا در سخن گویی و نه فقط تقلید ، داشتن رفتاری اجتماعی و دوستانه و … می باشد که باعث شده است کاسکو در ردیف ۱۰ طوطی برتر دنیا قرار بگیرد و طرفداران بسیاری را کسب نماید. از این رو افراد بسیاری اقدام به خرید کاسکو می نمایند و کاسکو را به عنوان همدم خود انتخاب می کنند.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید جوجه کاسکو و کاسکو جوان به طرفداران این طوطی جذاب پیشنهاد می کند خرید کاسکو جوان چشم سیاه می باشد که این کاسکو جوان کاملا مناسب افرادی است که تمایل به تربیت و آموزش کاسکو خودشان دارند و این جوجه کاسکو در این سن بسیار مستعد یادگیری می باشد. هم چنین این کاسکو جوان کاملا رام واهلی شده است و به خوبی روی دست می اید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان چشم سیاه می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dosteh aziz
    cheshm siah az 1/8oo be bala
    cheshm tosi az 1/300 be bala

  2. Ahmad reza می‌گه:

    سلام
    من یه کاسکو چشم سیاه با قیمت مناسب میخوام …
    شما دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>