کاسکو به عنوان یک نوع طوطی بسیار شاداب ، باهوش و جذاب همواره مورد توجه افراد بسیاری بوده است و افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو دارند و از داشتن این طوطی خاص لذت می برند ، هوش کاسکو به قدری بالا است که درجه ی هوش آن هم اندازه ی هوش یک کودک ۵ ساله ی انسان در نظر گرفته شده است و کاسکو یک پرنده ی بسیار با استعداد  در یادگیری کلمات می باشد. از این رو همواره این پرنده ی منحصر به فرد محبوبیت خاص خود را در سراسر دنیا حفظ نموده است.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو دستی شده ی جوان می باشد که کاملا سالم و شاداب با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و هم چنین این کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری دوستانه با اطرافینانش برقرار می نماید ، در حال حاضر این کاسکو ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به ضورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد و چنان چه در شرایط مساعد آموزشی قرار گیرد توانایی تعداد بیشتری کلمه را کسب خواهد کرد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو دستی شده ی جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>