خرید کاسکو سخنگو باهوش اهلی شده

فروش جوجه کاسکو اهلی شده

خرید و فروش کاسکو سخنگو و اهلی شده اغلب بیش از سایر طوطی سانان مورد توجه قرار می گیرد و این به دلیل سطح بالای هوش و استعداد کاسکو سخنگو نسبت به سایر طوطی سانان می باشد. درجه ی هوش یک کاسکو به اندازه ای بالا می باشد که با هوش میمون و گاهی موارد یک کودک ۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار می گیرد و این ویژگی یک امتاز بسیار بزرگ برای کاسکو نسبت به بقیه ی پرندگان محسوب می گردد و افرادی بسیاری را مشتاق نگهداری کاسکو می نماید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگوباهوش اهلی شده  به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو سخنگو باهوش اهلی شده و کاملا رام و دستی با رفتاری دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد ، این کاسکو در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد که دارای پرهایی صاف و مرتب چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد و توانایی بیان۳۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو باهوش اهلی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج  مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>