خرید کاسکو سخنگو باهوش

فروش کاسکو دستی شده ی سخنگو

کاسکو به عنوان یک نوع طوطی خاص و ویژه اغلب مورد توجه افراد بسیاری بوده است و مهم ترین دلیل شهرت و محبوبیت کاسکوسخنگو نسبت به سایر طوطی سانان به دلیل درجه ی هوش بسیار بالا و قابل قیاس آن با یک کودک ۵ ساله ی انسان و همین طور در برخی منابع دیگر قابل قیاس با میمون می باشد که افراد بسیاری را مشتاق خریداری و نگهداری این نوع طوطی سخنگو باهوش نموده است. هم چنین کاسکو از قدرت درک بالایی نسبت به مفاهیم نیز برخوردار است که درک در این سطح در سایر طوطی سانان مشاهده نگردیده است.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو باهوش به شما پیشنهاد می کند خرید یک کاسکو سخنگو ۳٫۵ ساله ی بسیار باهوش ، شاداب  و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و دستی شده است و در حال حاضرتوانایی بیان ۵۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و درک مناسبی نیز از کلمات که آموخته کسب کرده است. هم چنین این کاسکو سخنگو رفتار صمیمانه ای با اطرافیانش برقرار می نماید.

خرید کاسکو سخنگو باهوش

خرید کاسکو سخنگو باهوش

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو باهوش می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    بله لطفا تماس بگیرید

  2. حسین می‌گه:

    باسلام بنده یک کاسکوی سخنگوی درحد۱۵حرف ۲۴ماهه دارم میخواستم بفروشم قیمت ومشتری میخوام ۰۹۱۴۵۹۰۵۳۵۵

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    متاسفانه نمیتونید بخرید

  4. پریا می‌گه:

    سلام من قصد خرید کاسکوی جشم دودی٨ماهه رو دارم. اما میخام زیر یک میلیون هزینه کنم،ایا میتونم کاسکوی مناسبی پیدا کنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>