با توجه به اینکه کاسکوسخنگو پرنده ای جذاب و محبوب در میان تمام جوامع بشری می باشد و افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو و نگهداری از آن دارند قابل ذکر است که بخش عمده ی این محبوبیت مربوط به قدرت بالای سخن گویی کاسکو و توانایی یادگیری کلمات در سطح بالا می باشد که آن را به یک همدم مناسب برای انسان تبدیل کرده و اشتیاق زیادی جهت نگهداری آن برای افراد به وجود آورده است. به همین دلیل به آن دسته افرادی که دوستدار کاسکو سخنگو می باشند و زمان کافی برای رام و دستی کردن و آموزش کاسکو ندارند خرید کاسکو سخنگو جوان ۱٫۵ ساله پیشنهاد می گردد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو سخنگو جوان  ۱٫۵ ساله می باشد که بسیار باهوش و شاداب می باشد و بسیار مستعد یادگیری کلمات است و توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه در شرایط مناسب آموزشی قرار گیرد ، امکان یادگیری تعداد بی شماری کلمه را خواهد داشت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو جوان ۱٫۵ ساله می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>