اگرچه این روزها خرید کاسکو سخنگو به یک تفریح بسیار جذاب و دوست داشتنی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است و این طوطی منحصر به فرد طرفداران بسیاری را کسب نموده است اما باید در خرید کاسکو توجه لازم را داشت چرا که عدم آگاهی در خرید کاسکو و یا بی توجهی به نکات ضروری جهت خرید کاسکو و نگهداری از آن می تواند مشکلات و عواقب جبران ناپذیری را به بار آورد. به همین دلیل پیش از خرید کاسکو به شما پیشنهاد می شود که به خوبی در مورد بیولوژی کاسکو و مواردی چون تغذیه ، انواع بیماری ها و … تحقیق نموده و سپس با توجه به توانایی های خود و شرایط زندگی تان اقدام به انتخاب کاسکو مورد نطر نمایید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو سخنگو دستی شده است که کاملا رام و دستی و اهلی شده است و روی دست می آید ، این کاسکو اهلی در حال حاضر ۱٫۵ ساله است و یک کاسکو جوان و مناسب جهت آموزش و تربیت محسوب می گردد و توانایی بیان ۵ کلمه را نیز به صورت واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرد کاسکو سخنگو دستی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>