کاسکو پرنده ای خاص با ویژگی هایی متمایز از سایر طوطی سانان می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فردش اغلب مورد توجه افرادی بسیاری قرار می گیرد و تعداد زیادی از مردم در مناطق گوناگون مشتاق نگهداری و پرورش این طوطی منحصر به فرد می باشند ، اگرچه جذابیت های این طوطی خاص هر فردی را مجذوب خود می نماید اما باید گفت که پرورش و آموزش یک کاسکو وحشی برای هر فردی ممکن نیست  و تنها افراد با تجربه در این زمینه به راحتی از پس این امر بر خواهند آمد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکوسخنگو رام و دستی شده و اهلی می باشد که کاملا مطیع می باشد و رفتاری اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و کاملا شاداب و سالم می باشد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۴۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به وصرت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو رام و دستی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>