اگر شما از علاقه مندان به خرید کاسکو سخنگو می باشید و زمان کافی برای آموزش کاسکو ندارید و ترجیح می دهید ، اقدام به خرید کاسکو سخنگو ی مناسبی نمایید که توانایی بیان تعداد زیادی کلمه را داشته باشد به شما توصیه می کنیم به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید. خرید کاسکو سخنگو که توانایی بیان تعداد زیادی کلمه را داشته باشد و در ضمن به خوبی تربیت شده باشد و رفتار مناسبی با انسان و اطرافیانش برقرار نماید و کاملا رام و اهلی شده باشد برای افرادی که هم تمایل به نگهداری کاسکو دارند و هم زمان زیادی برای آموزش آن ندارند راهکار بسیار مناسبی خواهد بود.

فروشگاه دنیای پرندگان یک مورد مناسب جهت خرید کاسکو سخنگو با توانایی بیان تعداد زیادی کلمه را به شما پیشنهاد می کند. این کاسکو سخنگو در حال حاضر ۵/۲ ساله می باشد و یک کاسکو بسیار باهوش و شاداب است و درک کاملی از کلمات و رفتارها دارد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان درحال حاضر توانایی بیان ۳۰ کلمه را دارد و استعداد خوبی در یادگیری کلمات دارد. هم چنین این کاسکو سخنگو کاملا رام ودستی و اهلی شده است و رفتار بسیار صمیمی با صاحبانش دارد.

خرید کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>