خرید کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو و سایر طوطی سانان علاوه بر اینکه می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد ، نیاز شدید به دقت و صبر و حوصله نیز دارد و باید زمان کافی برای بررسی جوانب و موارد مورد نیاز جهت خرید کاسکو سخنگو اختصاص داده شود. خرید کاسکو سخنگو و نگهداری از آن انرژی همانند نگهداری یک کودک نیاز دارد چرا که تربیت یک کاسکو سخنگو رام و دستی و شاداب نیا به صرف انرژی و زمان زیادی دارد .

یکی از مواردی که دنیای پرندگان برای خرید کاسکو سخنگو به خریداران معرفی می کند یک کاسکو سخنگو بسیار زیبا و شاداب و جوان می باشد که این کاسکو سخنگو جوان در حال حاضر ۱ ساله می باشد و توانایی بیان ۷ کلمه را دارد. باید گفت که این کاسکو از موارد بسیار مناسب جهت نگهداری کاسکو سخنگو و تربیت به موقع و دلخواه کاسکو است و تنها کسانی باید اقدام به خرید این کاسکو نمایند  که علاقه مند به آموزش و تربیت مورد نظر خود هستند و تمایل دارند که زمان و انرژی کافی صرف این کاسکو نمایند. هم چنین در مورد این کاسکو باید ذکر کرد که یک طوطی بسیار مهربان و اجتماعی با رفتاری کاملا مناسب با اطرافیانش می باشد.

خرید  کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این جوجه فروخته شده ولی در حال حاضر ۴ تا کاسکو سخنگو دیگه داخل فروشگاه هست . لطفا تماس بگیرید تا در خدمت شما باشم

  2. محمدرضا می‌گه:

    قیمتش چنده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>