خرید کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو یا همان african grey parrot اغلب نیازمند بررسی و مطالعات بسیار زیاد در مورد نوع زندگی ، رفتار اجتماعی ، انواع بیماری ها ، مواد غذایی مورد نیاز و مورد علاقه ی یک کاسکو و … دارد. چنان چه شما یکی از کسانی هستید که این روزها به دنبال خرید کاسکو سخنگو هستید ، دنیای پرندگان به شما پیشنهاد می کند ابتدا به مطالعه و بررسی گسترده در مورد مسائل ذکر شده بپردازید و سپس اقدام به خرید کاسکو سخنگو نمایید. به خاطر داشته باشید که ابتدا باید شرایط زندگی و محل سکونت خود را تا حد امکان مناسب یک کاسکو سخنگو نمایید.

یکی از مواردی که دنیای پرنداگن به شما جهت خرید کاسکو سخنگو معرفی می نماید یک کاسکو سخنگو ۱٫۵ ساله ی بسیار شاداب ، باهوش و دوست داشتنی می باشد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان کاملا رام ودستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری صمیمی و دوستانه با اطرافیانش برقرار می کند. این کاسکو سخنگو در حال حاضر توانایی بیان ۱۴ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد و با توجه به سن کمش قدرت و توان یادگیری تعداد بسیار زیادی کلمه را در آینده خواهد داشت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

3 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    دوست عزیز متاسفانه به دلیل وجود برخی مسائل از درج قیمت داخل سایت شرمندتونم ولی هر کدوم از پرنده ها رو که بخواهید میتونید از همین راه (دیدگاهها) و یا تماس با موبایل بنده مطلع بشید

  2. عاطفه می‌گه:

    سلام ببخشید میشه قیمت هاشم بذارید!

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر امپراتور کاسکو
    چشم با شما تماس میگیرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>